Tuesday, December 28, 2010

YEAH!!..Happy Giler!!..

Alhamdulilah..aku bersyukur kepada allah s.w.t..
akhirnya aku dapat juga kerja..aku betul-betul bersyukur..
selama ni,asal aku interview,jarang akan aku dapat kerja..tp kali ni,akhirnya aku dpt..aku bersyukur sangat..
kalau aku pikir lu,kerja tu boleh dapat senang ja..tp bila aku pikir balik,memang susah mau cari kerja ni..
lebih-lebih lagi kalau SPM gagal..lagi lah susah mahu cari kerja..

Bulan satu ni aku dah mula kerja,dekat airport..
bila aku dapat kerja tu,my mom..happy sangat,hingga tak terkata..mahu mengalir juga air mata aku bila aku see my mom happy tu..
ni lah first time aku nampak mama aku gembira betul...
dah la adi aku dapat masuk kat uitm,tambah la gmbira mama aku..hingga mama aku belikan handfone tuk dorang..
yang sedih nya..durang ja dpt handfone..aku tak da apa-apa..huhu..
tp bila aku tanya mama aku kemarin,aku tak da kah..terus mama aku kata,nnti mama belikan tuk kau..
punya la happy aku dengar bila mama aku kata begitu..yahoo..hahaa.
ni kali pertama mama aku baik hati..hehe..tp dalam baik hati tu,kita mesti ingat..mama mahu korang belajar rajin-rajin and dapat keputusan yang baik..so jangan hampa kan mama orait..
apa yang korang nak dah kena bagi oleh mama,aku tahu we mom cuma minta satu saja tu,iaitu..jangan hampakan mama..korang belajar la rajin-rajin..okey..korang mesti berjanji yang korang akan dpt keputusan yg bagus...okey...

kalau bercinta tu,bercinta juga..tp jangan pulak lupa nak belajar okey..
so renung-renung kan la okey..

..PEACE..

No comments:

Post a Comment