Saturday, December 18, 2010

Friend Forever

Aku happy,sal kawan yang lama aku tak jumpa akhirnya aku jumpa juga..best betul la bila aku jumpa durg..first aku jumpa durg,aku rasa macam kekok ja..susah tul mau bercakap dengan durg..tp bila durg datang semalam,baru aku tak rasa kekok nak bercerita dengan durg..hehee..
macam-macam kami borakkan..kami borak sal aku dan pasal durg juga..hahaa..best giler..durg ni la kawan paling best yang pernah aku temui dalam hidup aku...nak tahu sal pa,pasal durg ni tak sombong..walaupun durg ni kaki minum tapi durg tak sombong pada kawan..kalau kawan tu ada masalah durg akan tolong untuk menyelesaikannya..tapi kalau masalah tu datang dari diri sendiri..mereka tak akan tolong..pandai-pandai la selesaikan masalah tu sendiri..kalau aku pikir,betul juga cakap dia tu..sungguh masuk akal..hehee

Apa-apa pun,korang la kawan paling best la..hahaa..korang juga la ajar aku escape school dulu..hahaa.kalau aku ingat-ingat balik zaman sekolah tu,sungguh lucu tul lah...
sampai kena denda di depan perhimpunan..hahaa...tp yang penting kita glamour time tu di sekolah...hahaa..
glamour escape ja la...
aku harap kita akan berkawan selama-lamanya..
PEACE
FRIEND FOREVER

..WANTED DA'KRAZZEY..

No comments:

Post a Comment