Saturday, December 11, 2010

Dulu Dan Sekarang

sejak-sejak aku kenal ngan member krazzey,aku banyak berubah..kehidupan aku semakin baik..kalau dulu,aku ni suka membeli (Barang)..hari-hari aku hantam (barang) tu..tp skg Alhamdulilah,aku tak sudah sentuh (Barang) itu..buat kazen aku yang masih main barang tu,berhenti la sebelum terlambat...tak dah guna juga kau main barang tu..tak dah dpt apa-apa..merosakkan adalah..berhenti la wahai kazen ku..
kesihan la kedua ibu bapa kau,jan la kau menyeksa durg lagi..yg aku paling kesihan ialah mama kau..please la berhenti main barang tu..macam mana aku boleh berhenti tp kau nda bole..kau yakin ja..pasti kau boleh berhenti juga tu...skg aku happy ngan hidup aku skg,kerana aku tidak lagi menyentuh barang tu..ya,memang betul..dulu memang aku rosak..tp sekarang di sebab kan aku berkawan dengan kawan-kawan baru aku..aku dah berhenti..mahu dekat setahun sudah aku tak menyentuh barang tu..aku amat bersyukur pada tuhan,yang aku dah tak main barang tu..ALHAMDULILAH..


31 dec 2010,bermakna bagi aku..harap korang suma dtg ke my place..ni aku buat kali terakhir celebrate my bufday..sebelum aku berangkat ke KL..kalau aku dah berangkat ke KL,aku akan merindui my friend,my family n my kazen..buat member-member krazzey,korang ttp di hati ku..hahahaa..

3 comments:

  1. alhamdulillah didi kerna membuat statement ni dan anda telah berubah!will b missing u didi!

    ReplyDelete
  2. sedih aq d.d...ko kci tggl kmi arh.....huhu...walaupapun smoga sukses arh....

    ReplyDelete