Monday, December 20, 2010

Chance tarikh Party

Sorry guys..party tu terpaksa di buat pada 01/01/2011..tak jadi 31/12/2010..
harap korang datang pada 01/01/2011..dtg beramai-ramai..macam-macam ada time tu..
kita akan buat bbq,buat krazzey dan lain-lain lagi..
hahahaa...

Dan yang penting pada hari tu juga aku akan open minuman..
biar korang sampai terbaring..hahaa...
tp jack d tuk member-member krazzey aja..dan cuma yg patak saja dpt minum jack d..
hehee..
aku tak sabar menanti 01/01/2011 ni...aku harap party ni akan meletup u mind..hahaa..
so datang la beramai-ramai ke party tersebut okey..
To all my friend krazzey..dtg orait..hahaa..

Aku pastikan party ni lain daridapa yang lain...
karoeke lum kompom lagi..hahaa..aku sdg mencari sapa yg ingin sponser tuk aku..hahaa.
im just kidding ja tu...

apa-apa pun 01/01/2011 My bufday party..
anda semua dijemput..hahaa..

...PEACE...

...DeedeexWanted De'Krazzey...

No comments:

Post a Comment