Friday, December 10, 2010

Kau Beri Derita

Sungguh pedih ku rasa..Sakit hati yang tak terkata..dahulu kau kata cinta gunakan akal..bila aku gunakan,kau pula yang menyangkal..bagai mana nak kekal..kau kata kan lagi cinta gunakan minda..bila aku gunakan,kau pulak yang tak percaya..macam mana nak bahagia..
Sekarang,maaf mu tak bererti bagi ku..berulang kali kau mendustai aku dan berulang kali juga mungkiri janji mu..
manis mulut mu berjanji tp aku terpadaya lagi..
Esok atau lusa,aku tak nak kenal kau lagi siapa..aku ingin lupa kan segalanya bersama mu..sungguh derita ku rasa bila aku kenang bersama mu..
Sekiranya derita merinduimu itu sebenarnya bahagia,biar la aku pilih derita..
mungkin hari ni hari ku,esok atau lusa hari kau pulak..
suatu hari giliran kau akan mendapat belasan apa yang telah kau lakukan terhadap ku..


Setelah ku turutkan kemahuan mu,tp kau permainkan perasaan ni..Begitu mudah sekali kau ucap kan selamat tinggal..dan begitu mudah kau ucapkan terimalah saja kenyataan...Aku masih terkilan..

Skg aku tak ingin lagi ingat tentang kau..aku ingin lupa kan segala nya untuk selama-lamanya..
kau tak dah makna lagi dalam hidup ku ni lagi...dan aku tak nak kenal lagi kau siapa...
aku akan hapus kan kenangan ku bersama mu..biar la derita ku rasa kan skg,tp suatu hr nanti bahagia akan ku temui jua..



No comments:

Post a Comment