Monday, December 13, 2010

Krazzey

Dulu aku suka duduk kat umah ja..jarang kuar rumah..sejak aku kenal member-member krazzey,aku jarang udah kat umah...slalu turun pegi kk..yg best ngan member krazzey ni..durg krazzey..hahaa..tu yg aku suka..ala-ala mcm jackass juga la..tp jackass lagi la krazzey...kami krazzey ni hanya pada bab-bab kerata dan wat krazzey d shopping mall,mcm bershuffle di tmpt shopping mall,berjoget dan macam-macam lagi...
kami bukan buat krazzey seperti perkara yang bodoh..kami buat krazzey yang boleh orang gelak dan tersenyum..itu ada la kami...
aku harap gengs krazzey mampu bertahan sampai bila-bila..jangan la kita bubar kan..hahaa..kata krazzey..
kalau ada nak join kita orang,kami mengalu-alu kan..hehee..tp hanya tahan ja la..
aku rasa la kan..yang paling krazzey dalam suma member-member aku ni..krazzey lagi lah kazen aku...aku pun tak tau napa...tp memang la kazen aku krazzey la...kalau bab-bab mengacau ni..paling la dia suka..bukan kacau orang ar..tp kacau kami aja..hehee..kalau kacau orang tu bukan lagi krazzey,tu dah kompom orang gila..bole kena hantar p bukit padang sudah...hahaa...tp kazen aku bukan yang macam itu..dia ni suka kacau-kacau yang bergurau...tp kadang-kadang bila dia kacau tu,rasang juga aku..mau juga aku terajang..hahaa..tp disebab kan dia kazen aku..nda jadi lah..hahaaa..kata krazzey...

kalau aku lapar,krazzey aku tak akan keluar..sal perut kosong,so susah la mau buat krazzey..tp bila aku dah makan..macam-macam larh aku akan buat...boleh dikatakan krazzey aku keluar...hehee..banyak kenangan manis dan pahit aku bersama Krazzey Crew ni...tp apa-apa pun aku beruntung kenal korang guys..korang la telah buat aku berubah sampai skg...hahaa...thnx guys..hanya tuhan ja dapat membalas jasa korang suma..aduh,napa pulak nak sedih-sedih ni..kata krazzey..krazzey tak pernah nak sedih-sedih ni okey..krazzey sentiasa ketawa,riang dan lain-lain lagi..hahaa..
apa-apa pun kita tambah kan krazzey kita okey..hahaa..
so bila kita akan buat reunion ni..kalau bole jan la lambat-lambat okey..hehee..
okey la..KRAZZEY CREW FOREVER...PEACE...

No comments:

Post a Comment