Wednesday, December 8, 2010

Bengang!!

best juga la jalan td..best gila..dah la best..gila lagi tu..hehee..
Tp yg tak best tadi ialah tyme di Kbox sma tyme tgk wayang..tyme di kbox,mic pulak wat problem..nak nyanyi pun tak seronok...ehmm..sungguh tak seronok..
plan kami permulaan nak tgk wayang bruce lee my brother sama ngangkung..tp filem bruce lee main jam 12 mlm..terus tak jadi la kami tgk..kami pun tgk citer ngangkung ja la..Lucu juga la citer ngangkung tu..
yg nda best dia tyme kami tgk citer ngangkung tu,pembukaan ja citer tu..org belakang kami dah ketawa brabis..pelik betul org tu..pedahal time pembukaan citer tu tak dah pulak juga lucu..hairan bin ajaib juga..
yg buat aku sakit hati lagi..org kat belakang kami tu bercerita lagi sal,nda tau larh sal pa durg citer...mungkin sal mau beli brg dapur..siok betul durg bercerita..durg wat cinema tu macam pasar pun ada..macam kat umah pun ada..aduh..mungkin durg ni kebaruan tgk wayang kot..durg bising ni dari yg budak hingga ke org tua..
bengang tul la tyme tu...

apa-apa pun..enjoy juga la td..aku jalan dgn kazen,adik and my friend krazzey..hehehee..

Esok aku nak tgk citer Hantu kak limah balik rumah...tp kawan aku ada buat kenduri..so..mungkin aku tak jadi tgk la citer hantu kak limah balik rumah tu..citer tu boleh tgk bila-bila masa ja...kawan lagi penting dr cerita tu..hehee..

1 comment: