Friday, December 17, 2010

Im Bad Mud!!..

Guys!!..I'm very-very sorry la sal tadi,sal aku balik awal..Tiba-tiba ja aku bad mud td..Ehmm..
Sorry yeah guys.
Yang sebenarnya aku tak nak juga balik awal tadi itu..Tapi...Malas la aku nak gitau mungkin korang tahu..

Sudah la aku bad mud,pastu time on the way balik sikit lagi aku berlanggar dengan kereta..
Nasip baik la tak kena,kalau kena ja tadi tu..aku sendiri pun tidak tahu la nak buat macam mana..

Untuk menghilangkan bad mud aku ini,aku bawa pegi minum,nak tahu minum apa..Kamu pikir la sendiri..
Aku minum dengan kazen aku..
Aku minum Cuma ada masalah saja..Kalau tak dah masalah,aku tak pegi minum..
Kalau dulu,pabila aku ada masalah..aku akan pegi beli ''BARANG'',untuk menhilangkan masalah dalam otak aku..Tapi sekarang,apabila aku ada masalah..aku tak akan cari ''Barang'' itu lagi..aku cuma cari minuman saja..
hahaa..

Selepas aku minum,bad mud aku pun hilang..hahaa..
''Skol can't handle me''

..PEACE..

..Wanted Da'Krazzey..

No comments:

Post a Comment