Monday, January 10, 2011

I'm Really Happy

Hello guys craze and sumalah member-member aku..hahaa
harap korang sihat sejahtera and selalu buat benda yang craze..haaha..
sejak-sejak aku keja kat airport KKIA ni,susah udah mau hang out ngan korang..
kalau mau hang out ngan korang pun,terpaksa la tunggu aku cuti la..

Best gila la keja kat prestige,kat airport tu..puas aku mencekik..hahaa..
makanan sia suma sedap-sedap..hingga tak terkata..
bukan saja makanan yang banyak,minuman pun banyak juga ni..tinggal ko nak pilih ja mana saatu kau nak minum and makan..hahaa..yang penting perut kenyang la..aku betul-betul enjoy la keja kat sana..
ENJOY GILA..hahaa..
staff-staff dia lagi..sumanya best,suma perangai macam aku yang suka buat perkara craze...hahahaa..
best betul la keja kat sana..

Aku betul-betul bersyukur la pada Allah S.W.T..
kerana dapat keja tu..amin..
okey la,aku chaw lu..kalo citer baru..aku gitaw korang yang craze..hahaa..
im just kidding..
okey..
PEACE
Wanted Da'Krazzey









No comments:

Post a Comment