Sunday, January 2, 2011

01.01.2011 ''Craze Life And New Life 2011''

Craze Life N New Life For 2011

Tomorrow mula udah aku keja..syukur..apa2 pun aku enjoy la pada malam minggu tu.Betul-betul best..hingga tak terkata...jam 6 pagi baru aku tido time..and time tu juga la muntah..hahaa..tak bole tahan lagi,aku rasa pening gla time tu...skg umur pun dah meningkat,dah masuk 25 tahun..fuhh...laju ja masa ni aku rasa..pejam..celik..pejam..celik..dah masuk tahun 2011..
Aku nak mengucapkan banyak-banyak terima kasih pada member-member gua and pada kazen-kazen gua..sebab sudi hadir ke majlis bufday gua..tuhan ja yg dpt membalas jasa anda suma..thnx for u all...
Pada yg nda dpt datang pada time tu..its ok..gua fhm..hahaa..
orait la..gua chaw lu..apa-apa pun..thnx again for u all..
thnx...thnx...thnx...thnx...thnx









 

meeting apa korang ni..tentu tgh bincang nak bina masjid ni kan.. 

guys!!..tolong lu garukan kepala saya ni.. 

wow!!!..Babe Face.. 

sedap juga rokok ni.. 

aduh,sakit kepala ku.. 

berapa juta sudah korang menang.. 

minum!!..

No comments:

Post a Comment