Friday, January 28, 2011

Deedeex New Life

best..best..best..hahaa..
memang gila la tadi di tmpat keja..lelaki ma pmpuan join cite sal SEX..punya la BAHALOL..hahaa..
babu-babu and mak cik pun join sekaki..aduhyai...apa nak jadi...
dari awal keja tadi sampai la pulang,citer sal sex ja..memang krazzey la staff kat sana ni..hahahaa..

kemarin pun hari paling seronok bagi dalam hidup aku..dulu aku selalu minta duit ngan mama aku..tp skg,aku ada duit aku sendri..dgn titik peluh aku sendiri..alhamdulilah..kerana allah telah buka kan pintu hati ku ini untuk berubah...syukur...rm899.00 first gaji aku..alhamdulilah...bulan depan lagi la meletup.WOW!!!..hahaa..

kpada yg teristimewa dalam hidup aku,thank u,becouse sudi menjadi teman hidup ku..hehee..
hanya ko ja dalam hati ku ini..
jiwang la pulak..biar la,bukan selalu..hehee..
LUV U SOO MUCH!!!..

DEEDEEX
WANTED DA"KRAZZEY

No comments:

Post a Comment